-http://www.anitr.com/anitr_manga.png
  • Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub 5 3
Currently:  

Gönderen Konu: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub  (Okunma sayısı 23397 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı lim10nata

  • Seviye 1
  • *
  • İleti: 1
  • Karma 0
  • Alınan Beğeni: 0
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #15 : 03 Mart 2013, 16:37:14 »
İndirme linki görünmüyo acaba ben mi yanlış yaptım nese mesaj attım belki çıkar link tşklrr....!!

Çevrimdışı Wizy

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 1053
  • Karma 71
  • Alınan Beğeni: 207
  • Cinsiyet: Bay
  • Anitr.Com
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
    • Anitr.Com
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #16 : 03 Mart 2013, 17:01:26 »
İndirme linki görünmüyo acaba ben mi yanlış yaptım nese mesaj attım belki çıkar link tşklrr....!!


Upload şu an %60' ta arkadaşlar. Sonra link aktif olacak.

Çevrimdışı CloudT

  • Shindara dou suru?
  • S.Moderatör
  • *
  • İleti: 1781
  • Karma 54
  • Alınan Beğeni: 172
  • Cinsiyet: Bay
  • I LOVE CURRY RAMEN!
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
    • Tumblr
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #17 : 03 Mart 2013, 17:07:55 »
Arkadaşlar, film harika hani çevirirken ve düzenlenirken bile kendine hayran bıraktırıyor. Oldukça duygusal. Ama bir o kadar da eğlenceli, keyifli ve komedi unsurlarınıda barındırıyor.


Bu arada, sitemizde mesaj atma, teşekkür etme bilmem ne yapında linkler görünsün gibi gereksiz teferruatlar bulunmamaktadır. İstediğiniz gibi indirin, seyredin ne yaparsanız yapın. Kimseyi bir şeylere zorlamıyoruz öylesi de fazlasıyla saçma bir tutumdur. Ve tabi teşekkür edilirse ne ala, emeğimizin karşılığını alıyoruz demektir ama edilmezse de yapacak bir şey yok.

Çevrimdışı Wizy

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 1053
  • Karma 71
  • Alınan Beğeni: 207
  • Cinsiyet: Bay
  • Anitr.Com
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
    • Anitr.Com
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #18 : 03 Mart 2013, 19:10:38 »
Bitmek üzere upload hadi az kaldı. Bende yayınlamak için can atıyorum ^.^

Çevrimdışı Wizy

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 1053
  • Karma 71
  • Alınan Beğeni: 207
  • Cinsiyet: Bay
  • Anitr.Com
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
    • Anitr.Com
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #19 : 03 Mart 2013, 19:37:31 »
Upload işlemi bitmiştir ve download linki açılmıştır. İyi seyirler dilerim. Filmin şu anki boyutu 1.3gb' dir. İleride 700mblik versiyonu yayınlanabilir ^.^

Çevrimdışı bakatengu

  • Seviye 2
  • *
  • İleti: 38
  • Karma 1
  • Alınan Beğeni: 0
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #20 : 03 Mart 2013, 21:16:21 »
Bu arada, sitemizde mesaj atma, teşekkür etme bilmem ne yapında linkler görünsün gibi gereksiz teferruatlar bulunmamaktadır. İstediğiniz gibi indirin, seyredin ne yaparsanız yapın. Kimseyi bir şeylere zorlamıyoruz öylesi de fazlasıyla saçma bir tutumdur. Ve tabi teşekkür edilirse ne ala, emeğimizin karşılığını alıyoruz demektir ama edilmezse de yapacak bir şey yok.

bu yoruma ölünür hakkaten o açıdan seviyorum sizi :k:

Çevrimdışı Yenilmez

  • Seviye 1
  • *
  • İleti: 5
  • Karma 0
  • Alınan Beğeni: 0
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #21 : 04 Mart 2013, 02:34:56 »
Arkadaşlar, film harika hani çevirirken ve düzenlenirken bile kendine hayran bıraktırıyor. Oldukça duygusal. Ama bir o kadar da eğlenceli, keyifli ve komedi unsurlarınıda barındırıyor.


Bu arada, sitemizde mesaj atma, teşekkür etme bilmem ne yapında linkler görünsün gibi gereksiz teferruatlar bulunmamaktadır. İstediğiniz gibi indirin, seyredin ne yaparsanız yapın. Kimseyi bir şeylere zorlamıyoruz öylesi de fazlasıyla saçma bir tutumdur. Ve tabi teşekkür edilirse ne ala, emeğimizin karşılığını alıyoruz demektir ama edilmezse de yapacak bir şey yok.

Helal sana CloudT kardeşim benim. Bu sözün tam yerinde oldu. Sana binlerce teşşekkürler ve hakikaten takip ettiğim ve bana göre kaliteli çevirmen olduğunu bu yönünle kanıtlamış oldun. Tekrar ve tekrar teşekkürler. Herşey için. Ve unutma her daim biz senin yanınızdayız.  :muck:

Ayrıca indirmeyecektim çünkü bu filmin çevirisini bende yapmak istemiştim de ondan. Senden bir kopya yapmak gibi bir amaç gütmediğim için... Neyse ancak dayanamayıp senin çevirinle izleyeceğim. Ancak eğer mahsuru yoksa zorlandığım kısımlarda senin altyazına bakabilir miyim? Bir fikir ya da ona benzer bir şey edinmek için... Hatta senden bile yardım alabilirim, ne dersin? *-*

Çevrimdışı CloudT

  • Shindara dou suru?
  • S.Moderatör
  • *
  • İleti: 1781
  • Karma 54
  • Alınan Beğeni: 172
  • Cinsiyet: Bay
  • I LOVE CURRY RAMEN!
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
    • Tumblr
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #22 : 04 Mart 2013, 02:55:11 »
Arkadaşlar, film harika hani çevirirken ve düzenlenirken bile kendine hayran bıraktırıyor. Oldukça duygusal. Ama bir o kadar da eğlenceli, keyifli ve komedi unsurlarınıda barındırıyor.


Bu arada, sitemizde mesaj atma, teşekkür etme bilmem ne yapında linkler görünsün gibi gereksiz teferruatlar bulunmamaktadır. İstediğiniz gibi indirin, seyredin ne yaparsanız yapın. Kimseyi bir şeylere zorlamıyoruz öylesi de fazlasıyla saçma bir tutumdur. Ve tabi teşekkür edilirse ne ala, emeğimizin karşılığını alıyoruz demektir ama edilmezse de yapacak bir şey yok.

Helal sana CloudT kardeşim benim. Bu sözün tam yerinde oldu. Sana binlerce teşşekkürler ve hakikaten takip ettiğim ve bana göre kaliteli çevirmen olduğunu bu yönünle kanıtlamış oldun. Tekrar ve tekrar teşekkürler. Herşey için. Ve unutma her daim biz senin yanınızdayız.  :muck:

Ayrıca indirmeyecektim çünkü bu filmin çevirisini bende yapmak istemiştim de ondan. Senden bir kopya yapmak gibi bir amaç gütmediğim için... Neyse ancak dayanamayıp senin çevirinle izleyeceğim. Ancak eğer mahsuru yoksa zorlandığım kısımlarda senin altyazına bakabilir miyim? Bir fikir ya da ona benzer bir şey edinmek için... Hatta senden bile yardım alabilirim, ne dersin? *-*


Öncelikle sadece ben değil arkadaşım Wizy(Emre)de geç saatlere kadar teknik kısımlarıyla uğraştı. O yüzden, ikimiz adına teşekkür ediyorum.

Ayrıca, çevirip çevirmemen ne sorun olur ne de beni ilgilendirir. Yardımcı olabileceğim bir nokta varsa, sorun değil, zaten AniTR olarak herkese, her konuda yardımcı olmaya çalışıyoruz ve bir ferdi olarakta elimden geleni yaparım. Lakin şöyle de bir durum var, bu filmi yanılmıyorsam çevirecek olan 3. yada 4. kişi olacaksın -ki bir iki arkadaşın daha çevireceğini biliyorum. Bu yüzden, bu filmi çevirmek yerine daha farklı bir yapım üzerine yoğunlaşıp, dilimize kazandırmanı tercih ederim. Yine de karar senin, gerisi teferruat.

Çevrimdışı Yenilmez

  • Seviye 1
  • *
  • İleti: 5
  • Karma 0
  • Alınan Beğeni: 0
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #23 : 04 Mart 2013, 03:18:20 »
Tabi ki Wizy'i unutmamak gerek ki ona da teşekkürler ki sana teşekkür ederken aslında ona da teşekkür ettim. Ve önerin için teşekkürler. Emeği geçen her bir kimseye tek tek tekrar teşekkür ederim. :)

Çevrimdışı Wizy

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 1053
  • Karma 71
  • Alınan Beğeni: 207
  • Cinsiyet: Bay
  • Anitr.Com
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
    • Anitr.Com
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #24 : 04 Mart 2013, 11:37:43 »
Tabi ki Wizy'i unutmamak gerek ki ona da teşekkürler ki sana teşekkür ederken aslında ona da teşekkür ettim. Ve önerin için teşekkürler. Emeği geçen her bir kimseye tek tek tekrar teşekkür ederim. :)

Cevabın için teşekkür ederim ^.^ CloudT gerçekten iyi çeviriler yapıyor, güzel serilere ve filmlere el atıyor. Anitr için değerli insanlardan birisi. Korumamız altında. Ona sataşan olursa  :al:     :haha:

Çevrimdışı shinji

  • Seviye 1
  • *
  • İleti: 2
  • Karma 0
  • Alınan Beğeni: 0
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #25 : 09 Mart 2013, 16:32:26 »
Çok güzel bir film miyazaki tadına  :8:

Çevrimdışı DarkMP

  • Darkened eyes and a faded smile...
  • Dark Admin
  • *
  • İleti: 1833
  • Karma 320
  • Alınan Beğeni: 284
  • Cinsiyet: Bay
  • You live with a stench, a stench of a rotten soul
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #26 : 09 Mart 2013, 21:15:14 »
Çok beğendim, elinize sağlık minna. Endingine de bayıldım.
Her türlü sorununuzu bana Kişisel İleti ile yollayabilirsiniz

-http://i.imgur.com/NrhVJFT.jpg

(click to show/hide)
http://www.facebook.com/pages/AniTR/134073190017447

Çevrimdışı bekocan1995

  • RedLine
  • Seviye 2
  • *
  • İleti: 23
  • Karma 0
  • Alınan Beğeni: 0
  • Cinsiyet: Bay
  • 2.54 Milyar Saniye Yaşarsan 75 Yaşında Olursun....
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #27 : 19 Mart 2013, 10:18:00 »
İndirmeye başladım konusu güzel  arayıpta bulamayacağımız türden elinize sağlık.  :guc:
Bir Yerlere Gitmek...O Kadar Uzak ki Fikrim şu Geçen Hayatıma Yetişemesin..!

Çevrimdışı Animemania

  • Seviye 5
  • *
  • İleti: 115
  • Karma 3
  • Alınan Beğeni: 1
  • Cinsiyet: Bay
  • パラダイス 目指して走れ
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #28 : 28 Mart 2013, 13:41:34 »
Arkadaşlar, film harika hani çevirirken ve düzenlenirken bile kendine hayran bıraktırıyor. Oldukça duygusal. Ama bir o kadar da eğlenceli, keyifli ve komedi unsurlarınıda barındırıyor.


Bu arada, sitemizde mesaj atma, teşekkür etme bilmem ne yapında linkler görünsün gibi gereksiz teferruatlar bulunmamaktadır. İstediğiniz gibi indirin, seyredin ne yaparsanız yapın. Kimseyi bir şeylere zorlamıyoruz öylesi de fazlasıyla saçma bir tutumdur. Ve tabi teşekkür edilirse ne ala, emeğimizin karşılığını alıyoruz demektir ama edilmezse de yapacak bir şey yok.

Helal sana CloudT kardeşim benim. Bu sözün tam yerinde oldu. Sana binlerce teşşekkürler ve hakikaten takip ettiğim ve bana göre kaliteli çevirmen olduğunu bu yönünle kanıtlamış oldun. Tekrar ve tekrar teşekkürler. Herşey için. Ve unutma her daim biz senin yanınızdayız.  :muck:

Ayrıca indirmeyecektim çünkü bu filmin çevirisini bende yapmak istemiştim de ondan. Senden bir kopya yapmak gibi bir amaç gütmediğim için... Neyse ancak dayanamayıp senin çevirinle izleyeceğim. Ancak eğer mahsuru yoksa zorlandığım kısımlarda senin altyazına bakabilir miyim? Bir fikir ya da ona benzer bir şey edinmek için... Hatta senden bile yardım alabilirim, ne dersin? *-*
bana yanında değilde sanki öpüyormuşun gibi geldi ? :D
Bir ara izleyebilirim denişik bir konuya sahip anitr nin şu huyunu severek üye oldum, girdiğimde benden üye olmamı istememişti linklere ulaşabiliyordum :D bende bu sebeple üye oldum emeğe saygı :D Emre abi gibi sonracığma Dark ( abiea senin adın melih miydi ? neysem :D ) gibi cloudt falan gibi yetkilileri var adam gibi adamlar başka sitelerde asarım keserim hulen sen kimsin ben adminim tarzı ama işte burda öyle değil benden kaç yaş büyükler konuşuyoruz hiç bir havaları yok kendilerini üstün görmüyorlar yani iyi yönetici ^^

Çevrimdışı fearkiss

  • Seviye 2
  • *
  • İleti: 40
  • Karma 0
  • Alınan Beğeni: 0
  • Cinsiyet: Bay
    • Mesajı Paylaş
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub
« Yanıtla #29 : 29 Mart 2013, 10:46:15 »
Elinize sağlık. Bu senenin en fazla ödül alan animesini merak ediyordum. Hemen indiriyorum :ok:


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter

xx
Ookami Kodomo no Ame to Yuki 2012 720p BluRay x264 AAC-Shiniori

Başlatan Shiniori

1 Yanıt
2225 Gösterim
Son İleti 03 Mart 2013, 13:04:15
Gönderen: CloudT
xx
Ōkami Kodomo no Ame to Yuki (Kurt Çocuklar Ame ve Yuki)

Başlatan panres

2 Yanıt
4240 Gösterim
Son İleti 06 Nisan 2012, 15:58:57
Gönderen: panres
xx
Hoshi wo Ou Kodomo - Türkçe Altyazılı - 350 mb MKV

Başlatan DarkMP

0 Yanıt
3109 Gösterim
Son İleti 14 Ekim 2013, 10:31:06
Gönderen: DarkMP
xx
Ookami-domo no Shitsukekata **YMG**

Başlatan panres

1 Yanıt
2950 Gösterim
Son İleti 19 Nisan 2013, 23:28:24
Gönderen: souleater
xx
Ookami Shoujo to Kuro Ouji'den OVA Haberi

Başlatan Kizoku

0 Yanıt
1534 Gösterim
Son İleti 21 Ocak 2015, 10:52:42
Gönderen: Kizoku
 


Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub

Ynt: Ookami Kodomo no Ame to Yuki Türkçe Fansub