İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - CloudT

Sayfa: 1 2 3 4 5 ... 141
31
Sohbet-Muhabbet / Ynt: Şu sıralar okuduğunuz kitap?
« : 27 Temmuz 2015, 01:45:30 »
Livaneli - Konstantiniye Oteli

Henüz başladım, ilginç bir başlangıçtı. Umarım, böyle devam eder.

32
Sohbet-Muhabbet / Ynt: Bugün kaçta uyandınız ?
« : 27 Temmuz 2015, 01:45:07 »
07:00

Şehir değişikliği bilmem ne derken, yorucu bir gündü. Yarın da erkenciyim ve geç yatıyorum ama olsun. Arada sırada böyle olması çok koymaz. Yine kendi saatime dönerim. :umarım: :kehkeh:

33
Manga Çevirileri / Ynt: Sidooh
« : 22 Temmuz 2015, 02:53:14 »
Sağlam seri, merakla, dört gözle bölümleri çatır çutur vermeni bekliyoruz. Yani, mümkünse....  :kg:

Olmadı, birilerini kırbaçlayalım da sana yardım etsinler. :kehkehkeh:

34
Nice bayramlara arkadaşlar. :öpüldünüz: Harçlığımı isterim. :kehkehkeh:

35
yey yeni bölüm geldi, sankyu na dark-chi. :muck:

36
ehehe sıkıştıranlar artıyor ama tembellik yapacağına inancım sonsuz. Birazcık benden özeniyorsa, kesin tembellik yapar ve çevirinin devamı gelmez. :kehkehkeh: İyi bir şey değil, lütfen evlerinizde denemeyin. :haha:

37
Tamamlanmış Mangalar / Ynt: Prism - Türkçe Manga
« : 14 Temmuz 2015, 06:06:05 »
@DarkMP -chi demek... Yine ne işler karıştırıyor acaba. :kuso:   :kg:

En iyisi biraz dürtmek. Biz yuri-chan 'ları fazla bekletmemek gerekiyor. İsyan falan çıkarsa, karışmam. Tutamam bu gençleri... Kouhai 'ler bazen çok tehlikeli olabiliyorlar. Arsız veletler işte... :haha:

38
Tamamlanmış Mangalar / Ynt: Prism - Türkçe Manga
« : 13 Temmuz 2015, 17:35:40 »
Yosh, beklemeden okumaya başlayalım.

Not: Bir kaç kişi serinin hız kazanmasını istiyor, benden demesi. :ihih: :kg: :haha:

39
100 bölüm... :kehkeh: izlemesi zevkli olacak. 

Başka açıdan düşünmek bile istemem, çok zorlu bir yol. Ganbare, Dark-chan! :haha:

40
Tanışma / Ynt: Merhabalar! ^_^
« : 06 Temmuz 2015, 05:28:45 »
Hoşgeldin.

Çok şey yazmışsın. Okuyana kadar canım çıktı. Okumayı çok severim ama bilgisayar başındayken zor oluyor, gözlerim ağlamaya başlıyor. >w<


Yorumlarını ve paylaşımlarını eksik etme.  :uyu:

Not: Çok yazı yazmışsın diye, yanlış anlama demeden geçemeyeceğim, ne olur ne olmaz.  :kg:

41
Tamamlanmış Mangalar / Ynt: Prism - Türkçe Manga
« : 06 Temmuz 2015, 05:26:14 »
:kehkeh: Esktra falan fark etmez, her türlü okurum.

Sankyu~na.

42
Diğer Fansub Grupları / Ynt: Shinku Çeviri
« : 06 Temmuz 2015, 05:25:40 »
Hoşgeldiniz.

Seriler çok iyi seçilmiş. Bir sonraki bölümü merakla bekletiyor. Beklediğimize de değecek gibi bir ilerleyişi var.

Bize de geriye, kolay gelsin demek düşer. Ve teşekkürler.

43
Anime/Altyazı Çevirileri / Ynt: Working!!!
« : 06 Temmuz 2015, 05:24:47 »
Çeviri yaptığını bilmiyordum... Sevindim.

Eline sağlık ve diğer bölümler için de kolay gelsin.

Not: Sağlam bir seriye başlamışsın.

44
Fan Art / Ynt: Etkinlik anket
« : 01 Temmuz 2015, 04:14:18 »
Bütün forumlar böyle... Artık eskisi gibi aktif üyeler çok fazla yok yada demirbaş gibi üyeler dışında diyelim...

Bu yüzden, etkinlikler biraz fos geçiyor. Neyse, bana göre hava hoş. Katılım olur mu olmaz mı o konuda yorum yapmayayım ama, bana göre açılsın. Bir kişi bile katılsa, iyidir yani. Denemekten zarar çıkmaz. Katılım olsun yada olmasın fark etmez.

45
Tamamlanmış Mangalar / Ynt: Prism - Türkçe Manga
« : 25 Haziran 2015, 04:24:36 »
:kehkeh: Merakla bekledim. Ve sonunda erdim. :muck:

Elinize sağlık arkadaşlar, harikasınız.

Sayfa: 1 2 3 4 5 ... 141