-http://www.anitr.com/anitr_manga.png

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Trao

Sayfa: 1 2 3 4 5
16
Sohbet-Muhabbet / Ynt: Genel Sohbet
« : 05 Ekim 2021, 13:40:59 »
Bu arada senpailerim nasılsınız 2 aydır ölü gibisiniz size edo tensei yapabilirim  :laugh:

İyi olur ya. Canlanırız biraz. :D :haha: :haha:

17
Naruto Tartışma / Ynt: Naruto ile Tanışma Hikayeniz.*
« : 15 Ağustos 2021, 19:04:40 »
Kidz/Animez'de görmüştüm. O zamanlar liseliydim. Yine Bleach, Darker Than Black, Fullmetal Alchemist Brotherhood, Ghost İn The Shell: Stand Alone Complex, D.Gray-Man, Deltora Quest ve daha başka bir sürü animeyi buradan görüp sevmiştim.

18
Bleach Tartışma / Ynt: Bleach 20. Yıldönümü Özel Bölümü
« : 15 Ağustos 2021, 18:50:22 »
@eyo-sama Olmaz, olamaz. Milleti o kadar beklentiye soktular.


Bu arada özel bölümün türkçesi ; https://sadscans.com/reader/610e89384aa05

19
Bleach Tartışma / Bleach 20. Yıldönümü Özel Bölümü
« : 30 Temmuz 2021, 23:46:01 »
Shonen Jump, Bleach'in 20. yıldönümü için 73 sayfalık özel bir bölüm çıkaracak.  [wow] [wow] [wow]

https://twitter.com/WSJ_manga/status/1420318784343232519?s=20

-https://i.imgur.com/6DIFb3i.jpeg

-https://pbs.twimg.com/media/E7YumvNWUAAX4YO?format=jpg&name=small

(click to show/hide)

20
Sohbet-Muhabbet / Ynt: Kurban Bayramınız Mübarek Olsun
« : 30 Temmuz 2021, 23:39:25 »
Geçmiş Kurban Bayramınız mübarek olsun.

21
Sohbet-Muhabbet / Ynt: Genel Sohbet
« : 08 Temmuz 2021, 18:05:13 »
ANITR'YI botlardan kurtarma ARC başlasıııınnn! Ben Samehada kılıcımı alıp içime kyuubi mühürlicem ordan kurama s6 mod açarım, Trao-san sen Sanji'ye telefon aç adam toplasın,Fullbuster-senpai sen de Fairy Tail loncasını topla bitirelim bu işi araya da 70 bölüm filler koyarız.  :ok:
70 bölüm birden  fazla olur. Aralara 3'er, 5'er  serpiştirelim.  :haha: :haha: :haha: :haha:

22
Sohbet-Muhabbet / Ynt: Genel Sohbet
« : 04 Temmuz 2021, 17:20:02 »
@Trao @eyo-sama uyarınız için teşekkürler gereken yapılmıştır :hero: :hero: :hero: :hero: :hero: :ok: :ok: :ok:
Rica ederim. :utandim: :utandim: :utandim: 
Ve ben de teşekkür ederim, botun işini bitirmişsin.  :guc: :guc: :guc:

23
Sohbet-Muhabbet / Ynt: Genel Sohbet
« : 01 Temmuz 2021, 17:54:23 »
@Trao senpai gelen kutun dolmuş mesaj yazamiyorum sana :/
İlk iletileri silmek istemiyorum ama silmek zorundayım sanırım. :/  :yk: :yk: :yk:

24
Sohbet-Muhabbet / Ynt: Genel Sohbet
« : 28 Haziran 2021, 18:38:20 »


Teşekkürler   :8: :8: :8: :8: benim içinmi yaptın bu resmiiii  [wow] [wow] [wow] [wow] [wow]


-https://i.pinimg.com/236x/1a/a9/4b/1aa94b3bf130d6aa4640f28776319a5b--anime-cake-cake-tower.jpg pastamıda üfledim dileklerde tutuldu hadi yumulalım güzel gözüküyor pasta  [wow] [wow] [wow] [wow] [wow]
Pasta güzelmiş...  :k: :k: :k: :k: :k:

25
Sohbet-Muhabbet / Ynt: Genel Sohbet
« : 26 Haziran 2021, 00:03:04 »
Manga-TR'de çeviri grubu açsak mı, ne dersiniz  :?
Ben sadece okuyucuyum.  :blm:


@FuLLBusteR Doğum Günün Kutlu Olsun!
-https://i.imgyukle.com/2021/06/26/jRQDZM.gif

https://i.imgur.com/1fsOkoE.gifv 

26
Sohbet-Muhabbet / Ynt: Genel Sohbet
« : 19 Haziran 2021, 01:46:54 »


Gözlerimi dinlendirmek için 2-3 gün yok oldum  :ok:

Disqusa baktıysanız trao-san, bugün bleach manga 480'den başlayıp aynı gün 686'ya gelip bitirdim  :speh: sizi son chapterde yorum atarken gördüm ve yanıtladım  :speh:

O ne biçim finaldi öyle  :yk2:

@FuLLBusteR @Trao üstadlarım isterseniz bleach manga tartışmaya konusuna gidip detaylı konuşalım  :k:

Manga okuma tarzına bakarsak gerçekten de gözlerini dinlendirmelisin. :o  ;D 

Evet baktım Disqus'a. Ben de sana yanıt verdim.  :ok: :speh:

Kubo'da daha iyi bir final isterdi bence.

Konuşalım güzel olur.  [wow] [wow]

27
Sohbet-Muhabbet / Ynt: Genel Sohbet
« : 17 Haziran 2021, 19:22:04 »

Bleach bu sene devam edecek diye biliyorum öyle bir haber okumuştum umarım haber doğrudur  :8: :8: :8:


Animede sansür olmayacakmış. Daha olgun bir kesime hitabet edecekmiş ve bol bol kan görecekmişiz.

Bleach anime/manga spoiler;
(click to show/hide)
Sansür olmaması hoşuma gitti şimdiden.
[wow] [wow][wow]

@eyo-sama 3-4 gündür yoktun. Nerelerdeydin? :) :)

28
Sohbet-Muhabbet / Ynt: Genel Sohbet
« : 15 Haziran 2021, 23:57:13 »

sanırım wizy'e iletirim yapabileceği birşey varsa gerekeni yapar  :guc:

  En sevdiğin anime/manga serisi hangisi: Fairy Tail ismimden anlasılacağı üzere  :speh:

ama bunu kenara koyarsak:one piece ve naruto anime&manga olarak ikisini örnek verebilirim


Sanada soralım  En sevdiğin anime/manga serisi hangisi ?  :speh: :speh: :speh: :speh: :? :?
Teşekkür ederim.   [wow] [wow] :utandim:
Evet isminden Fair Tail'i sevdiğin anlaşılıyor ama buranının eski üyelerindensin. Belki o zamanlar seviyordun şimdi başka bir seriyi seviyorsundur diye düşündüm. Vay be demek Fair Tail'e olan sevgin hala devam ediyor. :k: :ok: :ok:

Bana gelirsek ben de üç büyükleri çok seviyorum. Tabii şimdi One Piece devam ettiği için Bleach ve Naruto'nun önünde biraz. Bleach'e de yazık ettiler. Gerçi animesi gelecek diyorlar, umarım gelir.

 Seinen türünde ise Gungrave adlı animeyi çok severim.




Bensiz sohbet ha  :hero:

İnsanın bir en sevdiğin anime nedir diyeni yoksa yaşamasın zaten  :yk2:

Ooo hoş geldin Eyo-sama.  ;) ;D

Dediğine katılıyorum.  [:ok:] [:ok:]

29
Anime Genel / Ynt: Sağlam Echhi Önerisi
« : 14 Haziran 2021, 23:10:41 »
Dead Tube diye bir manga okumuştum. Fakat animesi yokmuş.
Bu türe pek ilgim yok o yüzden yardımcı olamayacağım.

30
Sohbet-Muhabbet / Ynt: Genel Sohbet
« : 14 Haziran 2021, 22:34:56 »

biraz ugrastım ama olmadı  :uhu: :uhu: :uhu:
başka bi fotoğraf bulup boyutunumu düsürsek daha cok yada siteden kaynaklı bir sorun olabilir

ehehe tabikide ederiz sohbet konusunu açın yeterki ^^ :hps: :hps: :hps:

Birde şu var 70x70 boyutunda : https://i.imgyukle.com/2021/06/14/O0pFqe.jpg
Bende siteden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Neyse olmazsa ben Ryuk reisi kullanmaya devam ederim.
-https://anitr.com/forum/avatars/DeathNote/deathavatar1bnr9.jpg  :laugh: :)

Madem anime/manga forumundayız  o zaman sohbetin konusu da bu olsun.  En sevdiğin anime/manga serisi hangisi?   [wow]


 Bu çok klasik bir soru oldu.  :yk: :yk:

Sayfa: 1 2 3 4 5
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal